Dagens tips.

Lita på ditt hjärta, ignorera inte dina känslor. Vänner, i de mörkaste stunder, tänk positivt. Hur svårt det än må vara så försök. Och ignorera inte dina känslor, du måste få känna på ditt sätt.

Tydligen börjar skolan imorgon, hade tagit fel på en dag. Inte mig emot.

Aldrig ska jag glömma dig, du är mitt liv, den jag mest älskar. Aldrig ska jag glömma dig, jag har sen liten haft dig i hjärtat. Så kom igen, vårt södergäng, dig ska jag följa tills jag dör. Så kom igen, vårt södergäng, vi måste kämpa för att ta 3 poäng...

Som någon sa, allt händer av en orsak. Absolut, men hur gör man när man inte helt hundra vet vad orskaen är?

Tänk positivt,
Jimmy Anderström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0