Bra helg.

Riktigt trevlig helg. Gårdagen spenderades med en flytt, hjälpte en kär Hammarbyvän med sin flytt till fel sida staden. Från södermalm till vasastan. Varför? I och för sig så var den nya lägenheten bland det bästa jag sett i lägenhetsväg i innerstan. Så jag lyfter på hatten till en bra deal Raffe!

Det var tungt, riktigt jävla tungt. Hur kan man ha så mycket saker? Tror vi fyllde fyra stycken 33m3 lastbilar. Fulla med saker. Varav en helt full med kartonger. 4 ton böcker, minst! Med några andra ord är jag rätt mör idag som ni säkert förstår.

Efter 8 timmars slavande så fick man inte hem och lägga sig i soffan. Nej då var det middag på menyn. Snabbt hem och byta om, in i en taxi till stadshagen och bjudning hemma hos Patrik och Hanna. Väldigt trevligt. Trevligt folk, bra samtalsämnen, lättsamt, avslappnat. Som man vill ha det när man är halvkörd.

Kvällen var inte slut där. Vid 22 tiden tog vi en taxi hem till Malin på sveavägen för att ta några kalla innan krogen väntade. Var det tänkt. Men eftersom det roliga aldrig tog slut så blev det inget krogen. För vissa slutade kvällen 9 imorse på någon suspekt efterfest på odenplan och för mig slutade den på nattbussen hem till far i Vallentuna med min käre Louise.

Idag var det fotboll, en lagom slitsam sysselsättning denna söndag. Fick se mitt Hammarby vinna med 3-0 efter en bedrövlig första halvlek. Men som så många gånger förr, Linus Hallenius...

Nu ligger man i sängen, mår sådär bra för att vara snäll i min bedömning. Ångest är väl bara förnamnet. Alkohol är det bästa på lördagen, men det sämsta på söndagen.

Relationer, hur gör man?

Sammanfattningsvis en riktigt bra helg. Med många olika vinklar och inslag. Vad veckan bjuder vet jag inte. Något spännande, alltid. Skriva blir det en hel del ska ni se.

För nu,
Jimmy

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du kom förbi igår! Det sjuka va att jag lyckades lura hit alla på den där "suspekta efterfesten" så folk efterfestade här hemma till 9, då alla däckade i mitt rum :)

2010-08-02 @ 00:26:33
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0