Bloggandet till en helt ny nivå.

Brinner av skrivlusta just nu, Så jag kan inte ens hålla mig från att blogga när jag sitter på bussen. Får abstinens, det kliar. Så jag sliter upp datorn, hade en tanke om vad jag skulle skriva om. Men så försvann den, den är som bortblåst. Tror det var något om åsiktsfrihet, eller något om bajen igen, eller hockey. Nej jag vet fan inte.

Nu släpper vi bajen för en stund, om det inte händer något extraordinärt. Måste få tid att läka lla sår ni rivit upp. Så tills på måndag är det tyst om Hammarby på bloggen. Tror ni jag klarar det?

Nu är skolan helt fixad, jag är med. Jag ska hoppa på tåget som förhoppningsvis tar mig på mitt livs resa, tåget som tar mig till den punkt jag vill vara på. Jag ska slita som ett djur för att få det att bli verklighet. Det är inte bara en dröm, det är en plan.

Ikväll blir det @dannes. Nudlar, äppeljuice och FM. Sådärja. Tur att man inte har så höga krav för att underhållas.

Varför är det så svårt att göra rätt? Varför ångra man sig alltid oavsett. Varför kunde man alltid göra något annorlunda? För det är livet, livet är fullt av val. Men också av möjligheter. Lär dig att välja, att stå för det och att inte se tillbaka. Först när du kan det kan du bli lycklig på riktigt. 

Kaffe nu,
Jimmy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0