Att sova.

Är svårt när man somnat och vaknat om vartannat i ett par timmar. Nu ligger jag här helt klarvaken.

Ikväll har jag haft kul. Först träning; dålig första halva, mycket bra andra halva. Min tränarkollega fråga om jag ville hänga med på lite "PGA Tiger Woods" och nån öl. Tackade ja och det blev riktigt trevligt. Jag fick dyngtorsk. Men det var kul. Tror han vann med 30 slag eller nåt...

Imorgon är det tidig träning, sedan vet jag inte. Blir förmodligen lugnt eftersom vi spelar vår andra match för säsongen på söndag. Norrtälje borta, vinst är inget måste utan en bonus. Nu vill jag bara ha svar på de frågor jag ställt hittils. Kan vi komma upp i samma standard som sist så har vi en bra möjlighet.

Nej, sova nu vafan. Får försöka en omgång till. Hörs när vi hörs, ses när vi inte hörs.

Som jag hade dig förut, vill jag ha dig igen.

Sömnexperten,
Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0